Het schoonste en leukste zwembad

Van de regio!

Klachten

Waar kan ik terecht met klachten?!

U kunt 24/7 met uw klacht terecht via onderstaand formulier. Een klacht via email is wenselijk omdat deze gelijk is geregistreerd. Wij geven binnen 2 werkdagen reactie op uw email.
Is er desondanks echt iets mis of maak u zich grote zorgen? Dan kunt u anoniem terecht bij de meldlijn van het NOC*NSF, via telefoonnummer: (0900) 202 55 90 (€ 0,10 per minuut). De deskundige hulpverleners van het meldpunt zijn 24 uur per dag bereikbaar, ook in het weekend en op feestdagen.






Tevreden bezoekers over Zwembad de Waterdam…

Ik ben met mijn dochter begonnen dat ze tien maanden was met baby-/peuter zwemmen. Ze is nu vijf jaar en al bezig voor haar C-diploma. Waarom al die tijd de Waterdam: leuke juffen en goede begeleiding. Leuk lesvolgsysteem via de computer. Mijn dochter voelt zich hier helemaal thuis. Wat ik zelf een groot pluspunt vind, is dat je als ouder de lessen vanaf boven gewoon kan bekijken en dus ook de zwemvaardigheden van je kind goed kan volgen.

Deliana Knijn

Realisatie: Branding New