Top! Kom er erg graag met of zonder de kids. Buitenbad is mijn favo
Ger Tuijp
Vandaag voor het eerst bij jullie gezwommen. En dat is ons goed bevallen, komen zeker nog eens terug (vanuit Zaandam) Om weer een keertje binnen te zwemmen maar ook bij warme dagen van de buiten baden te genieten.
Tamara Vogtschmidt-Jongewaard
Nette kleedkamers en douches. Wij doen daar baantjes trekken en doen mee aan de aquarobics lessen. Erg leuk geregeld allemaal. Administratie ook goed geregeld qua abonnementen.